Bagaimana untuk Meningkatkan Chen di Rumah. Soda untuk membesarkan anggota lelaki

Saiz zakar pada lelaki dan juga jumlah payudara pada wanita adalah persoalan yang sering didahulukan. Pada masa kini terdapat banyak ubat (gel, krim, salap, makanan tambahan) untuk mengubah saiz lelaki. Selain itu, pelbagai teknik pembedahan ditawarkan. Tetapi kebanyakan jantina yang lebih kuat semakin beralih kepada perubatan tradisional.

Baru-baru ini, kaedah pembesaran zakar menggunakan soda semakin popular. Terdapat banyak cara produk boleh digunakan untuk mengubah saiz organ. Serbuk digunakan untuk pentadbiran lisan, mandian, memampatkan dan semasa urutan. Bolehkah anda membesarkan zakar (zakar) anda dengan baking soda dan apakah kesan yang boleh anda jangkakan? Bagaimanakah ubat itu berfungsi?

Bolehkah anda membesarkan zakar anda dengan baking soda?

Lemonade untuk pertumbuhan zakar

Natrium bikarbonat diketahui semua orang, terutama sebagai makanan yang sering digunakan untuk melonggarkan doh dalam masakan. Ia juga digunakan untuk tujuan terapeutik (sebagai antiseptik, sebagai agen antikulat untuk kandidiasis, serta untuk mengurangkan asid perut dengan cepat).

Natrium bikarbonat telah ditemui lama dahulu. Malah orang Mesir kuno menggunakan serbuk untuk memumikan mayat orang mati. Pada ketika itu mereka tidak tahu apa-apa tentang sifat berguna produk yang lain. Pada peringkat saintifik, mereka tidak dikaji sehingga abad ke-18.

Selain membesarkan zakar, penggunaan baking soda dapat menguatkan badan lelaki. Alat ini berfungsi mengikut arah berikut:

  • Menghapuskan mikroorganisma patogen, membersihkan alat kelamin.
  • Menggalakkan pengeluaran testosteron.
  • Ia mengeluarkan toksin dan toksin dari badan.
  • Membantu melawan gejala prostatitis.
  • Menyekat tindak balas keradangan.

Tetapi lelaki yang memutuskan untuk menggunakan baking soda untuk membesarkan zakar mereka harus ingat bahawa tiada kesan yang ketara dan cepat. Kesabaran diperlukan, keputusan pertama (perubahan saiz sebanyak 2-4 cm) hanya akan dapat dilihat selepas beberapa bulan atau bahkan enam bulan. Pakar mencadangkan bahawa ini adalah petunjuk yang baik, kerana hanya pembedahan plastik boleh membesarkan organ dengan cepat.

Bagaimanakah baking soda membantu membesarkan zakar anda?

Soda penaik untuk pembesaran zakar

Ramai wakil jantina yang lebih kuat berminat - adakah benar air limau membesarkan zakar? Untuk menjawab soalan ini, seseorang harus mempertimbangkan secara terperinci sifat utama natrium bikarbonat - pemulihan peredaran darah. Ejen menembusi ke dalam, menggalakkan penipisan darah, mengembangkan saluran darah dan meningkatkan peredaran darah. Natrium bikarbonat tidak mempunyai kesan langsung pada pertumbuhan zakar; Soda membesarkan zakar kerana keupayaannya untuk mengaktifkan aliran darah ke organ pelvis.

Adakah Baking Soda akan membesarkan zakar apabila digunakan secara topikal? Sebaik sahaja serbuk digunakan pada zakar, ia menggalakkan peredaran darah yang sengit. Akibatnya, semua tisu erektil mengembang, ereksi menjadi sepenuh dan lama yang mungkin, dan zakar membesar.

Adakah Baking Soda Membantu Membesarkan Zakar Apabila Ia Sangat Kecil? Perlu diingatkan bahawa ubat dalam kes ini tidak akan membantu, kerana jika panjang zakar dalam keadaan tegak tidak mencapai sepuluh sentimeter, ia dianggap sebagai patologi serius yang hanya boleh dirawat secara institusi perubatan.

Bagaimana untuk membesarkan zakar lelaki dengan baking soda: kaedah, cara

Pakar perubatan tradisional mendakwa bahawa natrium bikarbonat boleh digunakan dalam beberapa cara:

Menggunakan baking soda untuk pembesaran zakar

Harus diingat bahawa jika manipulasi dilakukan secara sistematik selama beberapa bulan, soda meningkatkan saiz zakar. Satu prosedur tidak akan mempunyai kesan jangka panjang.

Lelaki gembira dengan baking soda untuk zakar

Natrium bikarbonat digunakan untuk mengubah maruah lelaki bukan hanya sebagai produk yang berasingan, ia boleh digabungkan dengan bahan lain. Ini hanya meningkatkan kesan serbuk dan mungkin untuk mencapai kejayaan besar dengan pembesaran zakar di rumah. Soda boleh digabungkan dengan bahan-bahan berikut:

  • Minyak zaitun extra virgin. Lelaki yang telah mencuba kesan agen ini dalam amalan mengesyorkan mencampurkan natrium bikarbonat dan minyak dalam perkadaran yang sama. Pes ini digunakan untuk menggosok zakar semasa mengurut. Kesan dadah adalah dua kali ganda: soda menggalakkan aliran darah ke organ, dan minyak menyuburkan tisu dengan bahan berguna dan menjadikannya elastik. Ahli tersebut bukan sahaja akan membesar, malah kelihatan sihat, kuat dan selesa dipandang.
  • sayang. Bagaimana untuk menggunakan soda untuk pembesaran zakar dalam kes ini? Ia perlu menyediakan salap khas. Serbuk makanan putih dicampur dengan madu dalam nisbah ½. Produk manis paling baik diambil dalam bentuk cecair. Campuran yang dihasilkan digunakan pada organ dan dibiarkan selama sepuluh minit. Selepas itu, disyorkan untuk mencuci produk dengan air suam, memakai seluar dalam longgar dan berbaring seketika.
  • Bintang. Bagaimana untuk membesarkan zakar di rumah menggunakan soda dan suplemen farmasi? Balsem yang terkenal mengandungi ester daripada banyak tumbuhan. Mereka mempunyai kesan yang baik pada badan, mengaktifkan peredaran darah di tapak permohonan dan meningkatkan metabolisme. Pakar perubatan tradisional mengesyorkan mencampurkan natrium bikarbonat (sudu) dengan sedikit air untuk membentuk komposisi yang tebal. Seterusnya, masukkan sedikit balsem (seperti kepala mancis) dan gaul hingga sebati. Ia perlu memohon agen ke kawasan perineum. Sekiranya anda merasakan sensasi menyengat yang kuat, anda harus mencuci penyediaan buatan sendiri dengan air sejuk.

Kaedah Menggunakan Baking Soda untuk Memanjangkan Zakar

Terdapat beberapa cara anda boleh menggunakan baking soda untuk membesarkan zakar anda. Ulasan menunjukkan bahawa keberkesanan dan tempoh rawatan bergantung pada kaedah yang dipilih. Ambil perhatian bahawa adalah yang terbaik untuk mengambil langkah yang komprehensif untuk mendapatkan hasil yang hebat.

Ambil soda di dalam

Salah satu kaedah utama ialah mengambil soda, kerana prosedur ini membolehkan anda membersihkan badan dan mencegah penampilan neoplasma.

  • Bahan mengaktifkan semua proses metabolik.
  • Metabolisme akan bertambah baik dan berat badan akan kembali normal.
  • Dengan cara ini, kaedah ini juga meningkatkan aktiviti sperma, mereka menjadi lebih berdaya maju.
  • Oleh itu, kaedah ini amat berguna untuk mereka yang ingin mempunyai anak.

Kaedah ini sesuai untuk pencegahan pelbagai masalah, tetapi bukan untuk rawatan. Jika orang itu mempunyai masalah kesihatan yang serius, pilihan terapi lain harus dipertimbangkan. Untuk melakukan ini, anda perlu menghubungi doktor, kerana soda bukanlah ubat yang lengkap.

Cara menyediakan penyelesaian:

  1. Anda perlu mengambil 0. 5 sudu teh baking soda, serta segelas susu yang dipanaskan sedikit.
  2. Campurkan kedua-dua komponen dengan teliti sehingga licin.
  3. Selepas itu, anda perlu minum penyelesaian yang terhasil.
  4. Penerimaan perlu diulang setiap hari, campuran perlu diminum sekali sehari. Tempoh kursus adalah kira-kira sebulan.

Ia akan membantu untuk membersihkan kolon untuk membantu mengekalkan tahap imuniti. Prosedur ini juga meningkatkan bekalan darah ke kawasan prostat.

Untuk melakukan ini, anda perlu mencairkan 1 sudu besar soda dalam satu liter air mendidih. Anda perlu melakukan microclysters dengan penyelesaian sekali sehari, tempoh kursus adalah sebulan.

Mandi beralkali

Mandi alkali adalah kaedah yang agak popular yang benar-benar meningkatkan fungsi organ pembiakan. Prosedur sedemikian bukan sahaja akan membantu membesarkan zakar, tetapi juga mengurangkan kemungkinan prostatitis dan melegakan keradangan zakar. Seluruh badan dibersihkan daripada toksin serta toksin, yang meningkatkan metabolisme.

Disarankan untuk mandi pada waktu petang sebelum tidur. Soda bertindak pada sistem saraf dan melegakan. Oleh itu, seseorang bukan sahaja menjejaskan alat kelamin, tetapi juga tertidur dengan lebih cepat.

  1. Untuk menyediakan mandi, anda perlu mencairkan 500 g baking soda dengan 3 liter air.
  2. Penyelesaiannya harus dituangkan ke dalam air yang dikumpul, dan kemudian mandi selama 30 minit.
  3. Adalah disyorkan untuk mandi kontras selepas mandi untuk membesarkan zakar dan meningkatkan kesihatan.

Mandi pekat juga berguna untuk mereka yang ingin membesarkan zakar mereka. Kelebihan prosedur ialah tiada kontraindikasi dan tiada kesan sampingan.

Prosedur ini tidak berbaloi jika permukaan kulit rosak. Kerana dalam kes ini organ pembiakan akan terbakar.

Walau bagaimanapun, jika seseorang menyesal meningkatkan fungsi regeneratif, mandi boleh digunakan. Kulit akan sembuh lebih cepat, walaupun ia perlu menahan rasa terbakar. Resipi akan membantu untuk mendapatkan kesan yang cepat, dan hasilnya akan dapat dilihat dalam masa sejam selepas prosedur.

Dimampatkan dengan soda untuk membesarkan saiz zakar

Orang yang ingin menukar saiz zakar mereka mengesyorkan menggunakan kompres. Menggunakan baking soda adalah keputusan yang bijak kerana ia akan membolehkan anda mendapatkan hasil dengan cepat. Ia merangsang aliran darah di tempat yang betul dan oleh itu anda boleh dengan cepat melihat perubahan dalam saiz organ.

  1. Untuk menjalankan prosedur, anda perlu mengambil tuala dan sapukan soda padanya, sebelum ini dibubarkan kepada konsistensi pes.
  2. Masa pendedahan adalah sehingga 15 minit, selepas itu jisim mesti dibasuh.
  3. Jika zakar menjadi merah dan terdapat kehangatan di dalamnya, maka ada kesannya. Perkara utama ialah menggunakan krim berkhasiat pada kulit selepas prosedur untuk mengelakkan kekeringan.

Adakah terdapat sebarang kontraindikasi?

Kontraindikasi terhadap penggunaan soda

Natrium bikarbonat adalah produk yang tidak berbahaya, tidak ada kontraindikasi ketat untuk penggunaannya. Jika dermis rosak (pelbagai keretakan, ulser, melecet), jangan gunakan produk secara topikal, kerana ini boleh menyebabkan kerengsaan dan sensasi terbakar. Ia tidak disyorkan untuk menggunakan resipi ini jika badan hipersensitif kepada natrium bikarbonat. Dengan ujian mudah, anda boleh memastikan tiada tindak balas alahan. Ia perlu memohon sedikit produk pada tangan dan tunggu 10 minit. Jika dalam tempoh ini tiada pembakaran, gatal-gatal, ruam, kemerahan teruk, soda boleh digunakan dengan selamat untuk tujuan terapeutik.

Bagi kesan sampingan, satu-satunya akibat negatif mungkin kekeringan kulit yang berlebihan. Oleh itu, adalah disyorkan untuk menggunakan krim berasaskan lemak selepas menggunakan resipi berasaskan natrium bikarbonat.

Cara menggunakan soda untuk membesarkan zakar - setiap lelaki perlu membuat keputusan sendiri. Tetapi harus diingat bahawa dalam kes tertentu ubat itu berfungsi dengan cara yang berbeza. Ia semua bergantung pada ciri-ciri individu badan lelaki itu, serta kemungkinan penyakit bersamaan.

Apabila seorang lelaki tidak berpuas hati dengan saiz zakarnya, dia melihatnya sebagai masalah, keyakinan dirinya jatuh dan dia memikirkan bagaimana untuk membesarkan zakarnya. Untuk menyelamatkan orang muda dari kompleks, banyak ubat dan teknik pembesaran zakar telah dicipta.

Saiz biasa

  • Dalam keadaan tidak aktif zakar adalah 5-10 sentimeter, dalam keadaan tegak 14 hingga 16. Lilitan atau diameter ialah 3-4 cm.
  • Nilai-nilai ini adalah optimum - ia sepadan dengan kedalaman dan kelantangan faraj.
  • Jika maruah anda berubah-ubah dalam had ini, kemungkinan besar masalahnya adalah semata-mata, psikologi, bukan fisiologi.
  • Penyimpangan dari norma - panjang zakar dalam keadaan tegak pada orang dewasa adalah kurang daripada lapan sentimeter.
  • Saiz tidak menjejaskan kepuasan wanita. Pendapat bahawa hanya dimensi besar boleh membawa kepada orgasme adalah mitos.

Pengukuran

Ini adalah proses yang panjang, hasilnya di sini adalah penambahan beberapa faktor:

  1. Anda perlu mengukur zakar yang tegang.
  2. Pita pengukur ditekan pada akar batang di sepanjang bahagian belakang ke bahagian atas kepala.
  3. Tiga panjang ditambah dan purata dipaparkan.
  4. Ketebalan diukur di tiga tempat: di akar, di tengah, di leher.
  5. Penunjuk dikira sama dengan panjang.
  6. Pengukuran dilakukan tiga kali: pagi / petang / petang. Saiz zakar adalah berubah-ubah. Ia bergantung kepada suhu badan dan persekitaran, tahap keghairahan, keadaan mental dan banyak lagi.

Apabila keputusan muktamad, anda berazam untuk membesarkan zakar anda. Mari kita fikirkan tentang kaedah meningkatkan jumlah organ.

Terdapat beberapa daripada mereka:

  • Jelqing;
  • Kompleks kon;
  • pembesaran pembedahan;
  • Kesan urut;
  • beban gantung;
  • Mengambil ubat;
  • Pembaharuan;
  • Pam vakum;
  • Gel, semburan, salap, krim;
  • Jet.

Anda tidak perlu menunggu pembesaran zakar dengan segera. Ketekunan dan keteraturan melakukan usaha akan membuahkan hasil.

Teknik rumah untuk meningkatkan saiz

Matlamat utama pembesaran zakar adalah untuk memilih kaedah yang tidak membuang masa dan wang.

operasi

Kaedah yang paling radikal. Tidak setiap lelaki memutuskan cara membesarkan zakarnya melalui pembedahan. Semua kaedah lain adalah lebih rendah daripada pembedahan, tetapi harga menjadikannya terlalu mahal bagi kebanyakan orang. Campur tangan pembedahan dua jenis:

  1. Tambah panjang.
  2. penebalan.

Anda boleh membesarkan zakar secara pembedahan sehingga 4 cm di klinik di bawah bius tempatan.

Pembedahan zakar dilakukan untuk tanda-tanda berikut:

Mikropenis saiz zakar tidak lebih daripada tiga cm
Hipospadia patologi di mana pembukaan uretra tidak terletak di kepala, tetapi di bawahnya: di perineum, di skrotum. Zakar boleh cacat dan kurang berkembang.
Corpora cavernosa pemadatan patologi tisu gua, penggantian berserabutnya.
Epispadias Pemisahan dinding uretra, sebahagian atau sepenuhnya.
Penyakit Peyronie Kelengkungan zakar akibat neoplasma berserabut
transformasi jantina Pembinaan semula lengkap alat kelamin
trauma

Tiada petunjuk langsung untuk pembedahan pembesaran zakar, prosedur ini adalah prosedur plastik yang dipanggil ligamentotomy. Ia dijalankan di pusat urologi dan di klinik swasta.

Suntikan alat kelamin

Suntikan asid hyaluronik ke dalam zakar juga boleh dikesan kembali kepada kaedah pembedahan. Kaedah ini bersifat sementara - bahan itu diserap oleh badan sepanjang tahun. Kemudian proses itu boleh diulang.

Kompleks kon

Latihan ini menghalang patologi lelaki, meningkatkan kehidupan seks, menguatkan dan membesarkan zakar dengan mudah. Otot pubococcygeal (PCM) dilatih.

Cara mencarinya:

  • Semasa kencing, cuba hentikan jet, anda akan rasa ketegangan di lantai - ini adalah LMB.

Lakukan dengan betul:

  • Pada siang hari, ketegangan otot selama tiga saat 20 kali dan kemudian berehat. Secara beransur-ansur meningkat sehingga 50 kali ganda.
  • Semasa anda belajar untuk menekan LMB secara berasingan daripada otot lain, tambahkan masa tekan kepada 10 saat dengan jeda 4 saat. Mulakan 20 kali, bekerja sehingga 50-70.

Memeriksa keadaan LMB: gerakkan atau lantunkan zakar yang tegang. Jika ini berfungsi tanpa ketegangan, anda telah melatih otot dengan secukupnya.

Kekalkan keadaan ini, jangan berputus asa latihan. Untuk mengekalkan nada, gantungkan tuala pada lingga yang tegak dan tahan sebentar.

Jelqing

Teknik jelqing juga dipanggil memerah susu kerana kompleks pergerakan urut.

Lingga tidak seharusnya tegak sepenuhnya. Pelepasan 60–75% daripada kekuatan penuh.

Latihan 1

  • Tisu erektil mesti dipanaskan sebelum memerah susu. Ini meningkatkan keanjalan mereka. Cara paling mudah: panaskan garam atau bijirin dalam kuali, tuangkan ke dalam beg (anda boleh menggunakan kaus kaki), pasangkannya pada zakar dan panaskan dari semua pihak.
  • Kemudian gunakan pelincir untuk membantu mencapai ereksi yang tidak lengkap. Di pangkalan, kami membungkus jari kami di sekeliling batang, membentuk cincin yang ketat.
  • Kami menggerakkannya dengan sangat perlahan ke arah kepala seolah-olah kami menariknya keluar.
  • Kami bermula pada 40 dan secara beransur-ansur meningkat kepada dua ratus.

senaman 2

  • Di sini seluruh tapak tangan menekan zakar untuk membesarkan zakar. Kami mengambil batang dan memerahnya selama sekurang-kurangnya 10 saat.
  • Sambil memicit, tarik selang seli kiri, kanan, bawah, atas (urutan tak penting). Tekanan harus kuat tetapi tidak menyakitkan.
  • Ulasan menjanjikan lanjutan 2 cm sebulan.

Julia bersenam

  • dengan pemanjang;
  • latihan manual.

urut

Sebagai tambahan kepada peningkatan panjang, peningkatan dalam jumlah zakar dan urutan - kesan positif pada potensi.

Lakukan teknik dengan betul. Mengikuti cadangan mengelakkan kecederaan dan membawa kepada lebih banyak kejayaan.

  • Sebelum mengurut, perlu memanaskan zakar.
  • Basahkan tuala kecil dengan air suam dan balut pada zakar.
  • Tunggu beberapa minit dan kemudian ulangi proses dua kali lagi. Kesannya akan meningkat dengan ketara selepas pemampatan. Peredaran darah meningkat, kulit meregang lebih baik.

Terdapat pelbagai jenis urutan. Ada yang merangsang organ yang tegak, yang lain yang santai. Ia adalah perlu untuk berhenti pada teknik dan melaksanakannya secara sistematik.

caj

Pembesaran zakar di rumah dengan menggantung objek berat adalah kaedah traumatik. Intipatinya adalah kesan berat pada ligamen dan tisu erektil. Ini membawa kepada regangan, pemanjangan zakar. Ketebalan tidak berubah.

pembaharuan

  • Peranti meregangkan lingga supaya tisu mula berkembang untuk menghilangkan ketegangan yang tidak selesa.
  • Peranti memberikan hasil jangka panjang, dimensi yang diperbesarkan kekal seperti itu. Pemanjang harus digunakan beberapa jam sehari.

pam air

Ia kelihatan seperti pam. Digunakan untuk meningkatkan saiz dan meningkatkan potensi. Ia boleh membantu apabila organ yang tegang tidak dapat secara semula jadi mencapai keanjalan yang diperlukan. Mencipta vakum, merangsang peredaran darah dan meningkatkan ereksi.

Bagaimanakah pam digunakan?

  1. Sebelum digunakan, perlu merawat zakar dengan krim dan memasukkannya ke dalam silinder yang dilengkapi dengan peranti.
  2. Untuk mencipta vakum, udara dipam keluar dari silinder dan organ berada di bawah tekanan.
  3. Kerana aliran darah yang meningkat, pam meningkatkan jumlah dan saiz zakar (video proses boleh didapati di internet). Tekanan di dalam vakum dikawal oleh manometer terbina dalam.
  4. Sambungan yang pam membantu dicapai adalah sementara, jadi ia hanya digunakan sebelum hubungan seks. Ramai lelaki menggunakannya - kesan ereksi yang berterusan datang bersama-sama dengan peningkatan saiz.
  5. Pam itu dijual di farmasi atau kedai intim.

Gel, semburan, salap, krim

Walau apa pun bentuk ubat itu dibuat, kesannya terdiri daripada 3 jenis:

  1. Jangka pendek (untuk tempoh perbuatan intim). Ia cukup untuk menambah komponen pemanasan yang kuat kepada komposisi mereka, yang boleh menyebabkan aliran darah dalam kejantanan. Akan ada peningkatan sementara pada kepala zakar dan dirinya sendiri.
  2. Jangka panjang (menjurus ke arah keputusan jangka panjang) - tidak berguna tanpa prosedur tambahan: pemanjang atau urutan;
  3. Bantu: Kesan berlaku apabila ubat tambahan yang lebih kuat diambil.

Ubat dan Makanan Tambahan

Dengan bantuan pil atau pembesaran zakar, ia mungkin tidak akan berfungsi, tetapi anda boleh menguatkan potensi, meningkatkan ereksi.

vitamin

  • Asid askorbik (C). Mengaktifkan pengeluaran testosteron, meningkatkan aliran darah ke tisu erektil;
  • Vitamin B mengekalkan potensi seksual pada tahap yang baik;
  • D mengambil bahagian dalam sintesis testosteron, merangsang keinginan;
  • E meningkatkan aliran darah ke zakar;
  • Zink dan selenium mempunyai kesan langsung pada potensi. Meningkatkan kerja keseluruhan sistem pembiakan lelaki.

Hormon

  • Sesetengah lelaki percaya bahawa jika hormon membuat alat kelamin semasa akil baligh, sudah cukup untuk meminumnya dalam bentuk tulen dan pertumbuhan bermula semula. Ia tidak seperti itu sama sekali.
  • Ubat hormon memudaratkan kesihatan. Minum mereka hanya pada tanda-tanda, mereka boleh membawa banyak kesan sampingan yang tidak menyenangkan.

Perkembangan organ intim dipengaruhi oleh testosteron, yang dihasilkan oleh badan semasa akil baligh. Tidak berguna dan berbahaya bagi orang dewasa untuk meminum ubat yang mengandungi hormon sintetik.

Lampiran untuk pembesaran zakar

  • Ia akan menambah panjang dan ketebalan kepada maruah anda dan meningkatkan ereksi anda. Ada yang terbuka atau tertutup.
  • Bahan yang diperbuat daripadanya mestilah elastik, lembut - silikon atau lateks, rasanya seperti kulit.
  • Pilih ditutup untuk dilanjutkan.
  • Peranti meningkatkan maruah sehingga 10 cm. Terdapat hanya beberapa pencinta panjang ini, 3-6 cm adalah popular. Ia mampu memanjangkan hubungan seksual dan mengurangkan sensitiviti kepala.
  • Untuk mengejutkan pasangan anda di atas katil, lampiran adalah pilihan yang bagus.

Diet dan gaya hidup

Ramai yang tidak tahu atau tidak faham bagaimana tingkah laku makan seorang lelaki mempengaruhi alat intimnya.

Banyak makanan berlemak, duduk di sofa di hadapan TV, sebotol bir pada waktu petang dan dua ratus gram cognac pada hujung minggu - itulah resipi untuk "cara cepat mati pucuk".

Tiada saiz membantu di sini. Potensi mesti dikekalkan, ereksi mesti dirangsang. Untuk melakukan ini, badan perlu dilatih dan dipelihara dengan makanan yang sihat.

  • sepanjang hari ia tidak akan membenarkan otot kemaluan dan darah bertakung.
  • Merokok - saluran zakar kekejangan beberapa milimeter.
  • Ereksi yang lesu dan lesu adalah teman biasa sindrom mabuk.
  • Kilogram berat badan berlebihan secara visual menyembunyikan sentimeter, perut yang melengkung tidak membenarkan penggunaannya.
  • Senaman pagi, termasuk senaman potensi, membantu mengekalkan kecergasan dan mengaktifkan fungsi seksual.

Makanan berkhasiat

  • Makanan laut, ikan;
  • tinggi protein: daging, telur, susu;
  • Minyak sayuran zaitun atau bijan;
  • kacang;
  • Buah-buahan, sayur-sayuran, herba;
  • Halia dalam apa jua bentuk.

Apa yang wanita fikirkan

Kira-kira saiz zakar, mungkin hanya dalam satu kes: perbuatan intim tidak membawa sebarang sensasi atau kesakitan dan ketidakselesaan. Yang kedua adalah akibat terlalu banyak maruah. Dalam kes pertama, selalunya bukan saiz organ yang penting, tetapi ketidakupayaan pemiliknya.

Jadi, cuba pelajari lebih lanjut tentang fisiologi wanita daripada cuba menambah panjang atau lebar. Cuba posisi yang berbeza, pelajari teknik seksual secara umum, perbaiki diri anda dan wanita hanya akan memikirkan anda.

Apa kata doktor

  1. Daripada semua teknik pembesaran, pakar andrologi mengiktiraf kesan pam vakum. Latihan Kegel membawa hasil nyata yang tidak memanjangkan, tetapi menyembuhkan.
  2. Doktor menganggap masalah magnitud dari sudut pandangan menghapuskan patologi. Mikropenia, kecacatan mesti dirawat. Segala-galanya adalah kompleks dan persepsi salah tentang seksualiti yang dikenakan oleh budaya pop.

Seorang lelaki yang sihat dengan potensi dan ereksi yang baik adalah standard.

Diploma

Terdapat pelbagai kaedah pembesaran zakar, adakah ia mempunyai kesan?

  • Sudah tentu, ya, tetapi jika seorang lelaki muda tidak mempunyai kekuatan yang mencukupi untuk melakukan senaman pagi, dia tidak mungkin dapat melakukan senaman intim secara teratur hari demi hari.
  • Secara semula jadi terdapat tidak lebih daripada 5% daripada ahli yang sangat kecil. Oleh itu, jangan digantung pada panjang dan kelantangan. Belajar untuk memiliki instrumen anda dan jangan biarkan seorang wanita acuh tak acuh.

Sayangi diri anda, dan kejantanan anda akan menjadi kebanggaan anda, tanpa mengira saiznya.